Yardım 

 

gotham.com.tr ’ye nasıl üye olabilirim?
‘’Üye Ol’’ butonuna tıklayarak üyelik için gerekli kişisel bilgileri ve adres bilgilerini doldurarak üye olabilirsiniz.
 
Üye olduğumda herhangi bir ücret öder miyim?
Hayır üyelik için hiçbir ödeme yapmazsınız.

Şifremi unuttum ne yapmalıyım?
Sitemize daha önce üye olmuş ancak şifrenizi unuttuysanız; ‘’üye girişi’’ kısmından e-posta adresinizi yazarak ‘’şifremi unuttum’’ butonuna tıklayınız. Bu şekilde yeni şifrenizi oluşturabilmek için tarafınıza bir e-mail gelecektir. Gelen mailin yönlendirmesi doğrultusunda şifrenizi yenileyebilirsiniz.

www.gotham.com.tr ‘den  nasıl sipariş verebilirim?

Site üzerinde satın almak istediğiniz ürünün ‘’sepete ekle’’ butonuna tıklamalısınız. Daha sonra sepetinize gittiğinizde kişisel bilgilerinizi, adres bilgilerinizi ve ödeme yönteminizi seçerek sipariş verebilirsiniz.

www.gotham.com.tr ‘den alışveriş yapmak güvenli midir?
Ziyaretçilerimizin kişisel bilgilerinin güvenliği bizim için çok önemlidir. www.gotham.com.tr , kişisel verilerin toplanması ve saklanması konusunda en üst güvenlik önlemlerini kullanmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz bankalara şifreli bir şekilde gönderilmekte ve hiçbir şekilde www.gotham.com.tr tarafından saklanmamaktadır.

Ödeme sayfasında hangi yollarla ödeme yapabilirim?

Ödeme sayfasından kredi kartı, hesap kartı, kapıda nakit, kapıda kredi kartı, havale ve eft yollarından birini seçerek ödeme yapabilirsiniz.

Sepete ürün ekleyemiyorum ne yapmalıyım?
İlk olarak kullandığınız internet tarayıcısından farklı bir tarayıcıyı denemelisiniz. Google Chrome, Microsoft Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox vb tarayıcıları deneyebiliriniz. Farklı bir tarayıcıdan denediğinizde de aynı sorunu yaşıyorsanız internet geçmişinizi temizleyerek tekrar denemelisiniz. Sorun hala çözülmediyse [email protected] adresine sorunu bildirmenizi rica ediyoruz.

Üyeliğimi iptal etmek istiyorum nasıl yapabilirim?
Üyeliğinizi iptal etmek istediğinizde [email protected] adresine e-mail gönderebilirsiniz.

 

www.gotham.com.tr ‘den  aldığım ürünü nasıl değiştirebilirim?

Değişim seçeneğimiz bulunmamaktadır. 

 

Sipariş oluşturduğumda ekranda hata mesajı çıkıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim?

Böyle bir durumda öncelikle tarayıcınızın geçmişini temizleyip tekrar denemenizi öneriyoruz. Sorun hala devam ediyorsa hatayı [email protected] adresine e-mail yoluyla bildirmenizi rica ediyoruz.

 

Almak istediğim ürün tükendi tekrar satışa çıkar mı?
Stoklarımızın sürekli yenilenmesi sebebi ile ürünler sezonunda tekrar satışa açılmaktadır.

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR